sobota, 12 marca 2011

Wyróżnienie: Sunshine Award :)))

Mój blog właśnie otrzymał kolejną nagrodę! :)) a mianowicie Sunshine Award:


Nie posiadam się z radości, to bardzo motywujące i satysfakcjonujące :))

Zasady zabawy:

1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła :)
3. Wkleić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów!
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
A na koniec - stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.
 
Uznaniem mojego bloga obdarzyła Idalia, autorka strony Idalia bloguje KLIK :)
Idalio, dzięki! :))
 
Nagradzam następujące blogi :))
 
 
Na przyszłość proszę o tag, w którym można wyróżnić co najmniej 20 blogów ;))
 
Rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą...? Sporo ich - od tych górnolotnych, przez przyziemne, po całkiem zbędne ;)) ale mogę wybrać kilka :))
 
- słoneczne dni z wysoką temperaturą, ćwierkającymi ptakami i sandałami na moich stopach - wtedy wszystko jest łatwiejsze :)
- spacery, jednodniowe wycieczki, dłuższe wyjazdy, wakacje... :))
- dobry nastrój, uśmiech i zadowolenie moich bliskich
- pełen portfel + galeria handlowa ;)
- sms od ukochanego na dzień dobry / na dobranoc :) (i wiele innych rzeczy z nim związanych ;))
- gotowanie, pieczenie... ogólnie kulinarne czynności... byleby ktoś po mnie posprzątał, bo inaczej szczęście pryska ;))
- wszystko, co związane z fotografią
- wszelkie formy kontaktu z osobami, które darzę sympatią :) (babskie wieczory przy winie, wspólne zakupy, plotki :))
- dowody miłości od moich zwierzaków :)
- świeże kwiaty na stole i świeże owoce w miseczce ;)
- planowanie: najbliższych wakacji, wyglądu przyszłego mieszkania, ... marzenia = radość :)
- gadżety! elektronika, motoryzacja... lubię to :)
- prowadzenie samochodu... najlepiej gdzieś daleko :)) to mnie relaksuje
- dobra książka czytana latem w ogrodzie, bez pośpiechu, w wolny dzień
- tak zwane "chwile chwały", czyli np. ukończenie i obrona pracy dyplomowej, zwycięstwo nad własnym lenistwem, komplement od obcej osoby...
- świadomość, że wykonałam założony plan i mogę leniuchować z czystym sumieniem ;)
 
oj, rozpędziłam się... a mogłabym tak jeszcze długo ;)))

12 komentarzy:

  1. Gratki!
    Po paru punktach widać, że mogę popracować nad twoim szczęściem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja śpieszę donieść że na moim blogu zostałaś oTAGowana ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje.
    uwielbiam słoneczne dni i czekam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiola dziękuję bardzo za wyróżnienie :* nie spodziewałam się naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) GRATULUJE :*
    w sumie nawet się nie dziwie bo prowadzisz bardzoooo ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki i ja, dziękuję! :))

    Lady flower, wiosna chyba już przyszła :D dzisiaj pół dnia śmigałam w czółenkach i cienkim żakiecie :))

    Angel, zasłużenie :) tylko częściej pisz te posty, no! ;)

    Hemliggg, dziękuję bardzo! :) zapraszam jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Viollu dziękuję za wyróżnienie :* jest mi bardzo miło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo dziękuję i mały rewanż :)
    http://pachnaceblogowanie.blogspot.com/2011/03/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma za co Viollet :-) a ten portfel + galeria, ukochany, zwierzaki, świeże owoce... aż się rozmarzyłąm :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog..
    pozdrawiam ....
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...