piątek, 6 stycznia 2012

Gotowa na karnawał :))

Sylwester już za nami, ale... to dopiero początek zimowych imprez. Witamy karnawał :)) To czas, w który wyjątkowo dobrze wpisują się moje ostatnie lakierowe upodobania. Minione tygodnie stały u mnie pod znakiem brokatu na paznokciach i nic nie zapowiada, żeby miało się to zmienić. Zwariowałam dla tego błysku :)) na co dowodem jest moja glitterowa kolekcja...


Mam brokatowe toppery Essence: Louise, Circus Confetti, It's Purplicious...


Różowy i granatowo - fioletowy topper Mollon Party Line...


Glitterowe lakiery z limitowanej edycji Sensique - 211 Fireworks (śliwka) i 212 Pink frosting (malinowy róż)...



Nawierzchniowy lakier Cosmo nr G22, w którym zatopione są srebrne, mieniące się multikolorowo drobiny...


Zakupione dosłownie przedwczoraj brokatowe topy Golden Rose Care + Strong z odżywką i utwardzaczem  - jasny róż (nr 159), czerwień (nr 164) i fiolet, który w rzeczywistości jest bardziej śliwkowy niż granatowy (nr 166)...



Znalazłam je w krakowskim centrum M1, które - jak się okazało - przeszło rozbudowę i otwarło kilka nowych butików, w tym cały, duży sklep Golden Rose! (KLIK) Kolorówka, akcesoria, no i ten ogrom lakierów do paznokci... Moja mina - bezcenna :)) Nie mogłam wyjść stamtąd bez jakiegokolwiek zakupu ;)

Gdyby tego było mało, czekam na przesyłkę ze sklepu Barbra Colour Alike (KLIK), w której znajdę między innymi Zmierzch i Diskorelaks :))

(foto: sklep.barbra.pl)

Kuszą mnie jeszcze brokatowe lakiery China Glaze... ale chwilowo staram się zachować resztki zdrowego rozsądku ;)

Roziskrzony manicure ożywi każdą, nawet najspokojniejszą stylizację. Jedno pociągnięcie brokatowym topem po klasycznym, kremowym, dziennym lakierze nada mu wieczorowego charakteru. Jak widzicie, jestem gotowa na karnawałowe szaleństwo :)) A Wy? Lubicie brokatowe wykończenie na paznokciach? :)

43 komentarze:

  1. mi też od jakiegoś czasu podobają się brokaty :)) z Twoich zbiorów ja posiadam tylko Circus Confetti :)) brokatami fajnie ożywić dlon;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę dostępu do golden rose, jak nie wiem co :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tych lakierów z Colour Alike:)
    ostatnio polubiłam brokaty na paznokciach i muszę zaopatrzyć się w jakieś ciekawe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten z essence i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yesiwantyouback, otóż to :)) a Circus jest super! ostatnio kupiłam zapasowy :D

    Cammie, wiesz co zrobić, żeby też mieć dostęp do tego sklepu... ;)

    Cosmetics Freak, zrecenzuję je na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedwabna., Essence w ogóle robi dobrą robotę, jak chodzi o lakiery :)

    Lady, mówisz? bo właśnie rozważam, czym by tu pomalować paznokcie... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też ostatnio brokat i bling bling.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też oszalałam na punkcie blasku :) W mojej kolekcji mam już Essence - julia i Essence - edward ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stri-lingo, podziel się nazwami ulubieńców :)

    Anito, idę googlować które to lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolekcja, również kocham brokat na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz boską kolekcję :) a że jestem mała sroka i lubię to co się świeci zachwycam się podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paramore, pokaż swoją! ;)

    Charlene-o, witaj! Chyba jeszcze u mnie nie komentowałaś :) Też mam w sobie coś ze sroki, co widać na załączonych obrazkach ;) Fajnie, że lakiery są niedrogie, można poszaleć w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Solidny, błyszczący arsenał :). Ja w karnawale mam sesję, więc nie poszaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sia, :)

    Zoila, ja też, ale dam radę ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. OOOOO
    Jaki zbiorek - co ja piszę - zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się bardzo podobają ale narazie mam tylko dwa - Circus Confetti i taki jasny róż z Simply Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Violla porządnie się przygotowałaś :)) super błyszcząca kolekcja :D

    ja lubię błysk, ale delikatny :) kupiłam na próbę essence glitter topper 2 pomalowałam 2 paznokcie i efekt mnie nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylkokasia, e tam zbiór... ;)

    Marzena, karnawał mnie nie zaskoczył ;)))

    Merczens, nie znam marki SB, ciekawe :)

    Renia, brokatowy mani to dość specyficzna sprawa, trzeba to lubić, nic na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię, zwłaszcza zimą :)
    Violl, piękna kolekcja :) Z swoich zbiorów polecam Ci Hello Hollo Essence i Blue Addicted Colour&Go. Teraz poluje na Time For Romance C&G :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej kręcą mnie te GR. Uwielbiam tę serię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, piekne! Golden Rose w M1 :D musze się tam przejechac w takim razie:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ła! Sporo tego :) Udanego malowania i imprezowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie też sporo brokatowych by się znalazło, ale patrząc na te z barbry mam ochotę na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Idalio, poluję na Hello Holo, jest super :)

    Agusiak, cena zachęca, liczę że jakość również okaże się warta grzechu ;)

    Ewwwa, koniecznie! Tego sklepu nie da się nie zauważyć ;)

    Katalino, dzięki :*

    Sauria, taki mam zamiar :D

    Mortish, też nie potrafiłam im się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne lakiery.
    Ja obecnie Fireworks mam na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślisz, że Tomek będzie zły jak pół godziny będzie jechał po lakiery? :D:D

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam! tej zimy u mnie również brokacizna:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wpadły mi w oko te lakiery Essence :)
    Zaobserwujesz i skomentujesz ? :)
    http://charlottee-charlotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sleeping-beauty, i jak się spisuje? :)

    Ewka, zaryzykuj :D

    Antiii, liczę na nazwy ulubieńców :))

    Charlotte, Essence są na szczęście dość łatwo osiągalne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Taaaaa, a potem będzie wypominanie:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezła kolekcja, ja też teraz mam brokat na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też wpadłam jeśli chodzi o brokaty :)

    A jak wygląda na pazurkach Essence It's Purplicious?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ewka, :D Ja chętnie z Tobą pojadę!

    Axolen, a jaki? :))

    Inulinus, zajrzyj tutaj: http://viollet-na-obcasach.blogspot.com/2011/12/manicure-sytuacyjny-zagadka.html :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny zestaw:-) Lubie glittery bez wzgledu na okolicznosci chociaz ostatnio zawladnely mna lakiery Flormaru z serii SuperShine Miracle Colors. Kusi mnie jeszcze Barbra nowa kolekcja ale narazie sie wstrzymam;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja tam glitterki nosze na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Hexx, czytałam o lakierach Flormar u Ciebie, wyglądają ciekawie :) ale... takich już mam sporo ;)

    Obsession, ostatnio ja też :P

    OdpowiedzUsuń
  37. China glaze są fantastyczne. Za buteleczkę trzeba zapłacić kilkadziesiąt złotych, ale efekt na paznokciach jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  38. duże kolekcja lakierów, wszystkie z brokatem :) tak imprezowo

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem taką sama "wariatką" lakierową Violką jak Ty. Mam niezła kolekcję lakierów (syn się smieje, że wiecej niz zaprzyjaźniona kosmetyczka) Essence x 5, GR x 4(piaski) x 2(brokaty), Lovely x 2(piasek z brokatem) Catrice x 1(nowosc) i wiele, wiele innych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...